Ik wil direct mijn schade melden
Advies nodig met mijn schade
Hoe gaat alles in zijn werk
Hoe lang gaat het allemaal
Caravanschade Herstel Specialist
Al 30 jaar een begrip in de regio en ver erbuiten
Pasman Caravanschade is al meer dan 10 jaar actief in de caravanschade branche. Door deze jarenlange ervaring en kennis is de schade afdeling dan ook uitgegroeid tot een afdeling die de schade van begin tot eind onder handen kan nemen. Van het afhandelen met de verzekering tot het herstellen van uw caravan, alles gebeurt is een soepele beweging.
Zodra u bij ons binnen loopt met een schade aan uw caravan, kunt u direct de bijkomende zorgen los laten. Waarom? Vanaf dat moment is uw schade, onze zorg! Wij proberen met onze kennis en ervaring al de bijkomende zorgen bij u uit handen te nemen.
Zo nemen wij contact op met de verzekering, die vaak de schade even wil bekijken, samen met de maatschappij waar u verzekert ben gaan we met de expertise van de caravan aan de slag.
Indien mogelijk kunt u van ons een vervangend voertuig mee krijgen, zodat u ook niet in de problemen komt met eventueel gemaakte afspraken.
Kortom bij ons staat ook in de caravanschade afdeling de term service hoog in het vaandel.
Schade aan uw caravan
Verzekert ja of nee?
Caravanschade: claimen of niet claimen?
Schade aan uw caravan is erg vervelend en leidt tot veel vragen. In sommige gevallen is het voordeliger de schade zelf te betalen. Dan behoud je je schadevrije jaren en de korting op je premie. Wat je het beste kunt doen, verschilt per situatie.
Schade claimen:
Als je schade claimt, onderzoekt de verzekeraar wie schuldig is, wat voor dekking je hebt en hoe hoog het schadebedrag is. Kan de verzekeraar de schade niet op iemand anders verhalen? Dan vergoeden zij het schadebedrag, maar val je terug in schadevrije jaren. Dit betekent dat de premie van je caravanverzekering omhoog gaat, omdat je minder korting krijgt. Bij schade val je meestal vijf schadevrije jaren terug. Wil je weten wat de gevolgen zijn voor je premie? Vraag voordat je de schade meldt of je tussenpersoon of verzekeraar dit wilt berekenen.
Schade claimen van invloed op je no-claim:
Claim je schade en kan dit niet op een ander verhaald worden? Dan wordt je de schade wel vergoed, maar ga je omlaag op de ladder van schadevrije jaren. Als je heel vaak een schade claimt op je caravanverzekering, kan dit ook gevolgen hebben voor de premie. Als de verzekeraar vindt dat je een dure klant bent, sturen ze je een waarschuwing. Hierin zeggen ze dat als je binnen een bepaalde periode nogmaals een schade meldt, je premie omhoog gaat.
Altijd even checken:
Mocht u er niet zeker van zijn welke voorwaarden er in uw polis staan, of wat rand afspraken zijn? Check dit dan altijd even bijuw maatschappij, of uw tussen persoon. Dit voorkomt dat u later onverwachte kosten heeft die voorkomen hadden kunnen worden.
De schade via uw verzekering laten herstellen:
Wanneer u de schade via uw maatschappij laat herstellen proberen zij u zoveel mogelijk te ontzorgen want :
• U bent verzekerd van snelle en vakkundige reparatie
• U krijgt 4 jaar garantie op de reparatie
• U hoeft geen aparte afspraak met een expert te maken
• Wij kunnen de betaling met de verzekering regelen
Stappenplan
Het herstellen van een autoschade loopt altijd volgens vaste stappen!
Expertise
Wij werken alleen met de beste mensen die in bezit zijn van de juiste diploma’s.
Plaatwerk
Het vertrouwen tussen u als klant en ons als bedrijf is prioriteit nummer 1.
Voorbewerken
Al onze medewerkers bezitten over voldoende kennis van iedere branche die wij hebben.
Spuiten
Door ons lange bestaan hebben wij een grote klanten kring opgebouwd.
Veelgestelde vragen
Dit is wat klanten zich afvroegen
Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen
Hoe moet ik mijn schade verhalen?
Dit hangt af van uw verzekering en de schuldvraag bij het ongeluk. U kunt ook uw specifieke situatie aan ons uitleggen, de medewerkers van Pasman Autoschade helpen u graag.
ik heb schade, wat moet ik doen?
Dit hangt af wat voor schade u heeft, is het bijvoorbeeld particulier of loopt het via uw verzekering. Dit is per case anders, wij raden u dan ook aan om contact met ons op te nemen om u persoonlijk advies te geven.
Wat moet ik meenemen voor het intakegesprek?
Uw caravan, uw rijbewijs, het kentekenbewijs deel 1 en 2, de groene kaart en de ingevulde kopie van het Europees Schadeformulier.